Mest pyssel hemma

Idag planterade vi gul och röd lök, lite sent men, men   
Även blommorna i blomlådorna på framsidan blev planterade. 
(null)

Jag tog också ut köksmattan och skurade den. 
Karin & Maggi kom förbi, dom ville se Stephies hus men S&D var på stan & köpte färg bland annat. 
Vi satt & pratade en stund innan Stephie kom & då åkte vi ner allihop till huset. 
Sen körde jag hem Stephie och handlade på vägen hem. 
B & jag åt soppa på dagen (& fajitakyckling på kvällen) 
S&D provmålade sovrumsväggen sen & jag cyklade ner för att ge min syn på saken. 
(null)

Jag tycker den mörka men gillar den ljusare också. 
Vi högtryckstvättade plattorna på båda uteplatserna (en jättetråkig syssla) & sen kände jag att jag behövde ta en pw. 
Men jag kom inte så långt, Ester var ute med sina barnbarn så jag stannade & pratade en stund. När barnen ville gå in gick jag med & bjöds på gott fika. Vi skrattade som vanligt en hel del & det behövde jag. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0