Mors Dag

(null)
Idag är det Mors Dag och jag är så tacksam för att jag fick bli och är Mamma till mina fina barn! Älskar er! ❤️❤️
Jag somnade om ett par gånger på morgonkvisten och vaknade inte ordentligt förrän Bosse gick upp & sa att klockan nästan var halv nio. 
Hästarna fick inte sitt natthö förrän efter 23 igår så dom överlevde en sen frukost tror jag.
Stephie kom när jag nästan hade ätit upp min frukost & vi gick ut i skogen med Sigge. 
(null)

Han var lugn & snäll idag, det var blåsigt så det var inte så mycket bitska insekter ute. 
Stephie gjorde den fina och goda tårtan när vi kom in igen. 
Vi fick lite oväntat besök också när Emma W (en gammal kompis från förr som hade sin häst här för längesen) & hennes son kom förbi. Dom var ute & övningskörde med motorcykel & kom in & pratade en lång stund. Jättekul att ses igen. 
Bosse var ner till huset och fixade lite el & när han kom hem, Danne kom också, åt vi ett par korvar med bröd var och åt tårtan. 
(null)
Den var riktigt mumsig! 
Tim jobbade lite innan han kom hit lagom till att vi hade ätit & fikat klart. Han åt lite snabbt & sen åkte vi ner till huset allihop & jobbade några timmar. 
Stephie spacklade och slipade.
(null)

Medan Vi andra satte upp en limträbalk mellan kök och "matsal"   

(null)

(null)

(null)
Det blir nog jättefint med den. 
Skönt att den är uppe, den var tung & lite bökig att få på plats men nu sitter den där. 
Vi åkte hem och snabbduschade sen innan vi fyra åkte till Rosegarden där Bosse bjöd på mat. 
(null)

(null)

(null)
Vi blev proppmätta så vi har inte orkat lämna soffan sen vi kom hem. 
Jag fick fina presenter också. Body Butter och ett Skin care kit från barnen 
(null)

Och en potatisgrep från guben
(null)

Tack för idag! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0