Renoveringen startad

Jag satt på Sigge 09.15 i morse (eller är det förmiddag då?) 
Vi gjorde en massa övergångar och kämpade vidare med bytena. 
Sen åkte jag och handlade till dagens familjemiddag. 
Stephie, Danne, Bosse och Tim åkte upp till Ikea för att titta på kök medan jag stannade hemma och lagade mat. 
När dom kom hem åt vi grillad kyckling med potatisgratäng på uteplatsen i solen. 
(null)

Middagen var för att fira S &  D:s husköp. 
Vi gav dom en liten inflyttningspresent också (fast dom inte flyttat in än 😅)
(null)

Jag hade större ambitioner än vad jag hann med sen angående tårtan. 
Jag såg något helt annat framför mig men hann inte. Så gräsligt fult blev det! 
(null)
Men, men tårtan var god i alla fall. 
Efter maten åkte vi ner till deras hus och började riva köket. 
(null)

(null)
Skyddspapper på för att skydda parketten. 

(null)

(null)
Köket före

(null)

(null)
& köket efter dagens rivning. 
Nu måste vattnet pluggas innan vi kan fortsätta & det hade vi inte grejer till idag. 
Så kul och spännande att det är igång!
Nu vet vi vad vi gör ett tag framöver! 
God Natt 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0