Signat & klart!

Dagen började som vanligt med ridning efter frukost. 
(null)

När jag kom tillbaka till stallet ropade Bosse att jag skulle komma in lite fort. 
Han satt i möte (på datorn) med banken & tydligen var tanken att jag också skulle vara med. Vi hade fattat att det bara gällde Bosses pension. 
Med hjälmfrissa och en piké som har väldigt dåliga knappar (för stora knapphål vilket gör att man ibland visar mer än man har tänkt) satte jag mig framför datorkameran. 
(null)
Wilda var också med såklart. 
Vi åkte till Ica sen & handlade mat och lite mer blommor. Jag planterade i urnorna på uteplatsen när vi kom hem. 
(null)

Vi åt kycklingsallad till lunch. 
(null)

Mats kom & vi drack kaffe tillsammans innan jag tog en pw. 
(null)
Rapsen blommar så fint. 
När hästarna var intagna mockade jag hagarna. 
Bosse åkte på styrelsemöte på flygklubben & jag fixade lite ätbart & åkte bort till Danne i lägenheten. 
Stephie åkte till Bjurfors efter jobbet för att skriva kontrakt. 
Lägenheten är såld! 
Så skönt! 
Skål & Grattis! 🥂🍾
(null)

(null)

Wilda var glad att jag hade köpt en ny skurborste idag. 
(null)

(null)

(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0