Slipning av fönster

Vi blev väckta av telefonen i morse. Det var VVS-aren som var på väg till huset. 
Bosse åkte ner så jag tog ut Wilda efter frukosten. 
(null)

Bosse & Danne kom upp sen när det var dags för kaffe. 
Dom åkte ner igen sen & jag gick bort & tittade vid ridhuset. Det var ingen där som monterade solpaneler så jag sadlade Sigge och red. 
Det var väldigt varmt att rida mitt på dagen så jag fick bada Sigge lite efteråt. 
Jag dammsög övervåningen innan maten. 
Sen slipade jag ett par fönster i stallet, jag måste måla om nederkanten på dom. 
(null)

Vi åkte in till stan sen och mötte upp Tim & fick lite verktyg som behövs i huset. Ett par inköp blev det också på Biltema, Rusta och Ica Maxi. 
När vi kom hem gjorde vi varsin hamburgare till kvällsmat. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0