Soppa & pannkakor

Jag red som vanligt på förmiddagen. Bytena gick faktiskt bra idag, så skönt. 
(null)

(null)

Hästarna fick gå och äta lite gräs en timme sen. Bea får bara gå på en liten plätt men är väldigt nöjd över dom stråna hon hittar. 
(null)

(null)
Sigge är väl inpackad för att slippa insekterna. 
Bosse, Stephie och Danne åkte & köpte gipsskivor & lite annat vid elvatiden. Sen följde dom med hit för en snabb fika ute i solen innan dom åkte ner till huset igen. 
B & jag åt soppa till lunch & sen stekte jag pannkakor som jag tog med ner till S&D. Jag hittade några papperstallrikar och plastbestick som dom fick äta på. 
En vägg till började vi plocka ner idag. Där ska nya ingången till köket bli. 
(null)

(null)
Följ deras renovering på Instagram Villa.jw

Sen lastade vi släpkärran med skräp igen som ska tömmas imorgon. 
När jag kom hem tänkte jag klippa gräset, men jag fick inte igång gräsklipparen så jag tog en pw istället. 
(null)

Sen gjorde vi tacos, det är ju fredag! 
Trevlig helg på er 


Det dök upp ett minne på fb. För elva år sen var vi i Stockholm och såg musikalen Dirty Dancing. 
(null)


Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0