Tandkoll & ny vägg

Jag satt på Sigge vid halv tio. Idag jobbade vi bara i låg form i både trav & galopp. 
Bosse och Danne drog igång med renoveringen klockan tio & vid elva cyklade jag ner med lite fika. 
Då hade dom hunnit öppna en vägg för att göra en ny dörr in till sovrummet. 
(null)

(null)

Sen började jobbet med att regla upp en vägg mellan vardagsrummet och det som blir sovrummet. 
(null)

Tio i tolv hoppade jag på cykeln & cyklade hem och tog in hästarna. 
Veterinären klev punktligt in i stallet klockan tolv. Det var dags för Bea att få sina tänder kollade & det gick bra. Hon har bra tänder för sin ålder (26) & det är ju skönt. 
Jag cyklade ner direkt igen & hjälpte till med osb- och gipsskivor. 
(null)

(null)

(null)
Väggen sedd från vardagsrummet 
& väggen inifrån sovrummet 
(null)

Mer orkade vi inte göra idag. 
Vi åkte hem och åt soppa och en macka. 
Sen körde vi till Habo, först till systemet & sen till Woody, där vi köpte några golvbrädor till köket. 
Vi stannade på Ica också och köpte en grillad kyckling till kvällsmat. 
Det blev inte mycket mer gjort sen än dusch & lite tv-tittande. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0