Tidig morgon & torgbesök

I morse var jag ute & fodrade hästarna redan klockan sex. Dom fick äta frukost inne idag för jag gick in & åt snabbt & gick sen ut igen & red. 
(null)

Det var varmt redan så tidigt. 
Bosse flög ut till Visingsö för att jobba lite på flygfältet. 
Stephie kom strax efter nio och då åkte vi till torget. Det är ett år sen jag var där sist tror jag, brukar ju åka dit och köpa blommar till rabatten. Vi hittade blommor båda två och fick gå två gånger till bilen för att få med allt. 
(null)
Vi åkte till Ö&B också & köpte jord och gödsel. 
När vi var på väg hem ringde Peter till Stephie & undrade om vi kunde komma förbi & lasta möblerna som S&D köpt av dom.  
Vi lastade & Peter körde bort möblerna sen 
(null)

Jag hoppade av hemma för att luncha hästarna och ta ut Wilda en stund. 
S&D kom upp en sväng sen & tog en fika. 
Efter det åkte dom ner till sig & planterade & rensade rabatter. 
Jag marinerade kött, gjorde sallad och satte in bakpotatisar i ugnen. 
Tim kom också sen så vi åt alla fem. 
På kvällen planterade jag petunior och tagetes i rabatten. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0