Tim 27

Grattis Tim Älskar dig! 
Idag för tjugosju år sen föddes vår fina Tim. 
   
(null)

 
Jag är så tacksam för mina fina barn ❤️

Dagen började med duggregn så jag förberedde dagens middag & la köttet i marinad innan jag gick ut & sadlade Sigge. 
Stephie kom och gick med oss ut i skogen. Kossorna är utsläppta här och det gillar ju inte Sigge. 
Första kohagen passerades utan större problem då alla kossorna låg & idisslade en bit in i hagen. Dom såg nog ganska ofarliga ut.   Sen kom vi uppför ett backkrön & där stod ett gäng  kalvar/ungdjur. Sigge stannade & stirrade och då kom ju dom nyfikna kalvarna närmare naturligtvis. 
Vi backade en bit men Stephie lyckades övertala hästen att det inte var så farligt att passera. 
Skönt att han verkar lite mindre rädd nu, för vi kan ju inte undvika kor här. 
(null)

Annars lufsade han på snällt & lugnt, troligen lite trött efter gårdagens tävling. 
Den blev en besvikelse så jag väljer att inte skriva om den. 
Fina i håret var vi i alla fall, tack vare Stephie. 
(null)

Efter ridningen fortsatte jag med maten. Vi körde grillspett med rostad färskpotatis idag. 
(null)

(null)

Vi satt inne för det har varit kyligt och blåsigt ute, även om det bara kom lite regn på morgonkvisten. 
Efter mat och efterrätt (olika sorters glass med jordgubbar) spelade vi spel. 
(null)

Flaggan i topp för Tim idag! 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0