Uteritt med sting

Stephie & Danne kom vid halv tio & då hade jag Sigge nästan klar för en sväng i skogen. 
Sigge lunkade på i solen, det var redan riktigt varmt. 
(null)

Plötsligt i en nerförsbacke (där han tidigare har hittat på saker, bland annat övat på galoppsaxen) flög han i luften & galopperade nerför, sen övergick han till piaff. 
Efter en stund skrittade han vidare som om ingenting hänt. 
När vi kom hem såg Stephie att han hade fått ett stort bett under magen stackarn. Det förklarade ju hans lilla utbrott. 
Jag tog ut Wilda en stund sen. Hon roade sig på sitt sätt. 
(null)

Bosse flög på förmiddagen & när han kom hem tog vi en fika. 
Sen åkte vi ner till huset. Men som sagt vi behöver en VVS:are innan vi kan fortsätta. 
S&D åkte till Tim & hämtade verktyg som är kvar där sen hans renovering. 
Bosse lagade mat medan jag klippte gräs och vattnade. 
(null)
Vi åt laxsida idag. 
Sen fortsatte trädgårdsarbetet. 
Jag tömde urnorna på gammal jord och fyllde på ny & planterade bägarrankorna som vi köpte på torget. 
Jag låg efter med min pilates så jag körde ett pass på kvällen. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0