Vägg ner & golv upp

Idag har det både varit kallt (ner till +4 grader) och kommit snöblandat regn. 
Inte alls skönt väder. 
Båda hästarna fick ordentliga regntäcken på sig. 
Sigge fick trava & galoppera i låg form idag. Jag la fram några bommar också. 
Dom fick som vanligt äta gräs någon timme efter ridningen. 
(null)
Jag har gjort den lilla hagen vid vägen till Bea 
Jag skyller lite på vädret att jag har varit trött & seg idag. Så efter maten tog jag en powernap, så himla skönt. 
Så när Stephie kom från jobbet var jag pigg & redo för renovering. 
Vi började med att såga ner en vägg. Det som ska bli nya ingången till köket. 
(null)
Elementet togs ju bort igår så nu ska väggen bort. 
(null)

(null)
Väggen borta. 
(null)


(null)

Sen var det dags att bryta upp lite golv och skotta bort en massa sågspån 
(null)

(null)

Det var ungefär så långt vi kunde göra idag. 
Vi avslutade kvällen med en canasta. 
Wilda (som inte får vara på bordet…) rullade in sig i duken 
(null)

(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0