Extrapassagerare

Solen sken även idag, så skönt. 
Jag & Sigge skrittade ut en sväng. 
(null)

Stephie & Danne kom & tog ut Charm på en lång tömkörningsrunda i skogen. 
(null)

(null)

(null)
På hemvägen stötte dom på en familj som bor nere vid dom som var ute på promenad med fika. 
Flickan (ca 2år) orkade inte gå hem & hade sån tur att hon fick skjuts av Charm. Hon såg så lycklig ut när dom kom skrittande. 
S&D gick med in & fikade sen innan dom gick hem igen. 
Bosse åkte upp & flög i det fina vädret & jag tog en skön pw. 
(null)

(null)

Lite städning & tvätt blev gjort också innan jag lagade mat. 
Stephies bil ska in på verkstaden (i Jönköping) imorgon bitti så Bosse och jag körde in den ikväll & lämnade den på Nybergs parkering. 
Pilates och stickning har jag ägnat kvällen åt. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0