Fars dag och Felix 11

Det var väldigt dimmigt när jag gick ut i stallet i morse. 
(null)
Dimman lättade dock ganska snabbt & vi har sluppit regn idag. 
Sigge fick en vilodag & jag städade på förmiddagen istället. 
Det fattades lite till dagens middag så jag åkte till Ica tillsammans med Stephie. 
Sen gjorde jag en sallad & skalade potatis till moset. 
Stephie hämtade Tim & dom kom vid halv två ungefär samtidigt som Lisa & Malte. Peter och Felix kom lite senare direkt från en innebandymatch. 
Felix fyllde 11 år idag. Född 121112.
Han önskade sig nya fotbollsskor för konstgräs som han fick av oss. 
Vi åt Boeuf med potatismos och marängsviss till efterrätt. 
(null)

(null)

(null)

När alla hade åkt hem tränade jag en stund & sen var det skönt att hänga i soffan framför Hellenius hörna. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0