Kass rygg

Min rygg gillade inte att sitta i bilen sex timmar två dagar i rad. 
Igår hade jag också ont men det gick hyfsat att rida. Det gjorde ont i början men man värmde liksom bort det värsta onda efter hand. 
I morse vaknade jag med mer ont på vänster sida (det är alltså inte i ryggraden jag har ont) 
Jag smörjde med Voltaren & tog en Ipren. 
Trots detta kunde jag inte sitta ner i trav eller galopp när jag red. Det fick bli trav & lättridning bara plus en hel del skritt. 
(null)

Vi har börjat förbereda för vintern här, usch. Uteplatsen förvandlas nu till "vedbod" med huggkubbe & vedstaplar. Det är mycket trevligare på våren när vi plockar fram utemöblerna & så….
Bosse & jag tog en promenad runt Labbarp innan maten. 
(null)

Vi hade rester kvar från helgen som vi kunde värma så "matlagningen" var smidig idag. 
Sigge var heltokig när jag skulle ta in honom. Han hade alla fyra hovarna i luften gång på gång. Inte så kul att gå in till honom då för att sätta på grimman. Men han lugnade sig efter en stund som tur var. 
S&D kom upp en sväng efter jobbet. Jag skrev ut ett köpekontrakt till dom. 
Det blir lille Charm som flyttar hit om ett par veckor. 
(null)

(null)

Det blir så spännande ❤️
Vi gjorde varsin hamburgare på kvällen och sen pratade jag med Karin länge i telefon. 
En olycka kommer sällan ensam och livet blir extra jobbigt ibland. K&M har inga roliga dagar varken framför eller bakom sig. 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0