Kvällsbesök och yrsnö

Dagen började som vanligt. Som alla andra dagar är jag i stallet hela förmiddagarna. 
Jag tog fram några bommar idag med & travade över. 
(null)

Sedan skottade jag snö och städade innan jag lagade mat. 
Efter maten åkte jag & handlade (igen) Det fattades lite till morgondagens middag, vi har bjudit hem Ester & Magnus. 
Jag fixade det sista med hästtvätten hos Pia med & städade tvättstugan efter mig. 
Ett styrkepass blev det också. 
Tim kom på kvällen för att kolla på hockey med Bosse. 
Vi gjorde hamburgare till kvällsmat 
(null)

Stephie kom upp & vi kvällsfodrade tillsammans. 
(null)
-Jag är hungrig! 
Wilda ser till att ta ordentlig plats i stolen, titta hur hon håller emot Bosses rygg, haha. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0