Mycket stallfix

Bosse åkte ner till vårdcentralen för att vaccinera sig på morgonen. Det var åttio stycken före honom! När han åkte därifrån var det cirka 200 till i kön. 
Jag & Sigge gick till ridhuset & jobbade vidare. 
Efter kaffet åkte Bosse iväg igen och gjorde lite ärenden. Jag tog en pw. 
(null)
Sen mockade jag hagarna igen. Sigge var med & vill att vi ska gosa & klia varandra istället. 
(null)

När hagarna var klara gick jag in i stallet och putsade mina ridstövlar plus båda sadlarna. 
Sigge fick nytt spån i boxen också. 
Bosse hade köpt ärtsoppa och färska frallor som vi åt när han kom hem. 
Sen gick vi ut & körde ut min bil och kopplade på transporten. Vi ska köra till veterinären imorgon med Sigge. Dags för vetcheck, tandkoll och vaccination. 
Ute har det kommit lite snö, blä! 
Förra året kom den första snön den 20/11, men då var det mer än nu. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0