Rosegarden och isolering

Jag red som vanligt på förmiddagen. Mest galopp idag, med byten, slutor och arbetspiruetter. 
Det var lite "varmare" ute än igår, +8 grader så vi blev faktiskt lite svettiga båda två. 
Jag tog en snabb dusch när jag kom in och sen hoppade vi in i bilen och åkte och hämtade Ester och Magnus. 
Bosse och Ester har samma favoritrestaurang så dom bestämde igår att vi skulle luncha tillsammans på Rosegarden. 
Det var både gott och trevligt. 
(null)
Det ser inte så gott ut ser jag nu 😂 men det var det i alla fall. 
När vi hade släppt av dom hemma åkte vi upp till Woody i Habo och köpte lite isolering. 
Det fattades lite hos Stephie och Danne. Dom öppnade en bit av golvet för ett tag sen för att VVS:aren skulle komma åt rören. 
Nu är isoleringen på plats och hålet igenlagt. 
Det har inte hänt så mycket mer sen. Jag körde min pilates och sen har jag stickat. 
Wilda var med då förstås. 
(null)

Man skulle ju kunna tro att det är garnet hon är intresserad av, men det är det inte. Hon är av tuffare material än så. 
Det är stickorna hon anfaller. 
Det var allt för idag 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0