Skafferistädning

Jag red Sigge i låg form idag, travade & galopperade en hel del. 
Bilderna är från lördagens träning 
(null)
Flygande Sigge 😅
(null)

Vi hade mat kvar från igår så bara att värma. 
Sen rensade & städade jag skafferiet. Det blev en hel del att slänga tyvärr. Utgånget mjöl, nötter, godis (!) med mera. Nu är det fin ordning & rent & fint där. 
När hästarna hade gått in bytte vi ut grindarna till hagarna först. Sen mockade jag Beas hage, försöker hålla efter den lite extra eftersom hon åker hem på lördag innan vi hämtar Charm
(null)
Denna bilden är från en utställning när han var 2,5 år. 
Jag tränade ett längre pass pilates på kvällen. 
Wilda tränade på att gömma sig i skåpet…
(null)

eller under en filt
(null)
Här somnade hon gott efter en stund. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0