Solig vinterdag

Katten väckte oss i morse med sitt jamande. Hon var så hungrig och torrfodret dög verkligen inte. 
Hon ger sig inte då förrän någon av oss går upp och ger henne mat. 
Det var vitt och kallt ute idag, men även soligt & blå himmel bitvis. 
(null)

När jag borstade Sigge för att rida kom Stephie och Danne förbi. Dom var ute på en promenad och ville klappa hästarna lite. 
Dom skulle på bröllop sen så det blev en snabbvisit. 
(null)

(null)

Efter kaffet tog jag en pw i solen, väl påpälsad så jag frös inte. 
(null)
Jag gick förbi Pia på vägen hem för att låna nyckeln till tvättstugan (för att tvätta hästgrejer) 
Bosse lagade maten idag och jag satt & stickade under tiden. 
(null)

Jag åkte & hämtade ett paket samtidigt som jag handlade ett par grejer som fattades.     Det var ett par vita ridbyxor från Maya Delorez, passade på nu när det är Black week. Jag har lånat Stephies tävlingsridbyxor innan men behöver ju ha ett par egna. 
För att få plats med matvarorna jag handlade behövde jag rensa ur något ur frysen. 
Valet föll på Magnumglassar som jag köpte en kartong av i början på sommaren. Man fick beställa en kartong billigt på Ica & det stod Magnum Almond. Gott tänkte jag men missade att det också stod Remix efter. Detta innebar att halva glassen var med vanlig choklad och andra halvan var vit choklad. 
Ingen tyckte att dom var goda så nu åkte dom i soptunnan. 
(null)

Jag har tvättat ett par maskiner ikväll hos Pia och pysslat lite med hästarna. Bland annat broddat Sigge, det börjar bli halt ute. 
Fortsatt trevlig helg på er 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0