Tandläkarbesök

Idag var det dags för det årliga tandläkarbesöket med röntgen och undersökning. 
Jag suckade lite över att gå upp halv sju för att hinna göra stallet innan jag skulle åka klockan åtta. (Usch vad dryg jag låter nu!) 
Men jag tänkte snabbt om när jag kom på att Tim gick upp 03.30 för att åka till Stockholm på utbildning. 
Jag har ju blivit för bortskämd med att inte behöva ställa någon klocka. 
Nåja, tandläkaren var nöjd & då blir man ju glad, allt såg bra ut. 
850 kronor fattigare klev jag ut därifrån. 
Jag körde bort till Granngården sen och köpte en säck morötter till Sigge. 
Jag red direkt när jag kom hem. Ryggen känns av fortfarande men det gick bättre & bättre & idag kunde jag galoppera en hel del. 
Jag hörde att det regnade en del på ridhustaket. Men när vi gick hem & Sigge fick gå ut & äta lunch i hagen sken faktiskt solen. 
(null)

(null)

Efter kaffet städade jag. 
Men det var ju synd att vara inne när solen visade sig så jag tog en pw. 
(null)

När hästarna hade gått in bytte jag vattnet i hagarna och mockade Sigges hage. Precis när jag var klar messade Stephie och undrade om vi skulle ta en promenad. 
Jag tog på gympadojorna igen och gick iväg. 
Det är mysigt med våra promenader då hinner vi prata igenom dagens händelser och en massa annat. 
(null)

Nu är det nattfodring och dusch kvar sen väntar sängen. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0