Träning x 4

Jag vaknade före sju i morse och eftersom det fortfarande var mörkt valde jag att göra mig själv iordning innan jag gick ut i stallet. 
Sigge fick äta lite inne innan jag sadlade & gick till ridhuset. 
Idag fick vi börja trava lite. Jag skrittade mest men gjorde en del övergångar mellan skritt & trav. 
(null)

Bosse hade tid på ortopeden på förmiddagen. Benet som han bröt för några år sen är ju inte bra. Han har ont i det nästan jämt. Han fick träffa en överläkare som hade läst in sig ordentligt på hans fall och tyvärr finns det inget att göra på grund av hans polyneuropati. En ny operation kan innebära att det blir ännu sämre. 
Det har varit blåsigt idag med men lite bättre än igår. Solen tittade till och med fram en stund så vi tog en promenad. 
(null)

Efter maten tränade jag först pilates och sen styrka. 
Sen stickade jag en stund igen. 
Vi gjorde varsin hamburgare på kvällen. 
(null)

Dags att nattfodra 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0