Välbehövlig träning

Stephie kom upp & körde en träning med Sigge och mig idag. 
Det är nog 14 dagar sen sist och det märks. Det är inte bra när det går mer än en vecka mellan gångerna. 
Fasen vad det är svårt att rida… men så kul när det funkar. 
(null)
Vi har mycket att träna på i veckan Sigge och jag. Idag blev vi svettiga båda två. 
Stephie skrittade honom efteråt 
(null)

(null)

Bosse satt i flyglärarmöte (via datorn) hela dan. Vi åt lite rester från gårdagens fajitakyckling till lunch. 
Jag tvättade håret och blåste det lite torrt innan jag flätade ihop det igen och gick ner till Stephie. 
Vi tog vår dagliga promenad & hann precis hem innan det blev mörkt. 
Bosse och jag ställde oss och lagade mat sen. En Boeuf Bourguignon till imorgon. Det tog drygt två timmar att laga den & sen ytterligare två timmar på spisen. 
Ingen av oss orkade laga något mer att äta ikväll så det fick bli te & en macka bara. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0