Ved & ösregn

Bosse åkte iväg med släpkärran strax efter åtta i morse. 
Så jag tog ut Wilda en stund. Vädret var sådär, lite duggregn så vi var mest på uteplatsen. 
Sen red jag, vi tränar vidare på byten, skolor, piruetter m.m
Efteråt ryktade jag Sigge & han fick lite extra massage. 
(null)
Avslappnad pålle ❤️
Bosse kom hem ungefär samtidigt som jag var klar. Han hade med sig en full kärra med ved. 
Vi tog en kopp kaffe först & gick sen ut för att lasta av kärran & stapla veden på uteplatsen. 
Men regnet vräkte ner när vi kom ut så vi gick in igen och lagade mat istället. Vi åt köttfärspaj med sallad till. 
Efter maten gjorde vi ett nytt försök men himlen öppnade sig igen. Vi bestämde oss för att köra ändå. 
Vi blev dyblöta, smutsiga och fick ont i ryggen båda två, haha. 
Men nu är vinterns ved på plats & det är jätteskönt. 
(null)

Jag fick byta alla kläder inpå bara kroppen när vi kom in. 
Stephie ville ha promenadsällskap efter jobbet så jag gick ner till dom. 
Jag passade på att titta på deras köksstolar också. Dom är jättefina! 
(null)

Vi gick våran runda & klarade oss nästan utan regn. 
Jag var lite hungrig när jag kom hem så jag stuvade makaroner & åt ett par skivor skinka till. 
Nu ska hästarna få nattamat 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0