Vedsågning

Himlen var jättefin i morse när jag släppte ut hästarna. 
(null)

Jag red i ridhuset idag för att kunna trava lite. Ute är det ju stenhårt i marken. 
(null)
Sigge ser ju ganska "glad" ut på bilden men jag tänkte skriva att varken han eller jag är jätteroade av att bara skritta & trava lite. Jag längtar efter att få börja jobba honom igen & träna. 
Efter kaffet tog vi itu med att såga ved. Bosse fällde några träd i somras & vi la stockarna på ett par pallar med tanken att vi skulle såga & klyva dom innan sommaren var slut. 
Det hände ju inte. 
Men idag blev den sågad & klar. 
(null)

Jag hoppas ju på en mild vinter men blir det kallt så har vi nästan tre kubikmeter ved att elda. 
Stephies bil var klar på verkstaden så vi åkte in & hämtade den, hann precis dit innan dom stängde för dagen. 
Jag åkte vidare till hööks & köpte broddhålsplugg, B-vitamin & salt til hästarna. 
En stor fullmåne lyste över vårt hus när vi kom hem. 
(null)

Wilda kom som vanligt när jag tog fram stickningen. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0