Flytväst, dusch & potatis

Förväntningarna var ganska höga när jag gick till ridhuset i morse. 
Det skulle vattnas och vältas igår så jag tänkte att jag skulle få rida på ett bra underlag. 
Men vi hade behövt flytväst. 
Så besviken blev jag. 
(null)

Vi kunde använda fyrkantsspåret och lägga en tiometetsvolt nere i ena hörnet. 
Men övergångar och byten funkar att göra på fyrkanten. (Försöker vara positiv…) 
Vi fortsatte att fixa iordning uteplatsen sen. 
Duschen och parasollet är uppe & dynorna ligger i lådan. 
När det var gjort åkte vi in & köpte jord och gödsel. Nya blomlådor till stallet och sättpotatis inhandlades också. 
Vi åt uppe på A6 innan vi åkte hem. 
Potatislandet blev rensat och vi luckrade upp jorden. 
Jag rensade i växthuset med och planterade några potatisar där. Vi får se om vi kan gräva upp några färskpotatisar till midsommar. 
Hagarna blev mockade när hästarna hade gått in och sen longerade jag Charm. Jag la fram några bommar också. 
(null)

(null)

Tim kom ut en sväng på kvällen. Han skulle hämta sin motorcykel. 
Jag fick ett par AirPods av honom (mina första 😅) och så lagade jag ett par jeans åt honom. 
En bra dag där vi fick ganska mycket gjort. 
Sov gott 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0