Högtryck

Idag har det jobbats för högtryck här med högtryckstvätten. 
Jag började med att rida som vanligt. Stephie kom förbi & hjälpte oss en stund. Sigge kändes så fin i traven att jag valde att avsluta utan att galoppera idag. 
Vi tränade lite med paraplyerna sen också. 
(null)

Det är ju mycket roligare att "öppna" uteplatsen på våren än att "stänga" den för vinter. Men det är mycket jobb att tvätta plattorna med högtryckstvätten. 
Bosse började men jag tog snart över & har kört runt fyra och en halv timme. 
(null)
Nu är det rent och fint men jag var tvärtom väldigt skitig (& blöt) när jag var klar. 
(null)
Alla kläderna hamnade i tvätten & jag i duschen så småningom. Jag tog en pw med Stephie och Saga först. 
Det är full rulle nere hos dom också. 
Det grävs för häckplantering och garageuppfarten ska bli bredare med plats för mer än en bil. 
(null)

(null)

Kul när det händer lite! 
Duschen var mer än efterlängtad, både skitig och frusen för trots solen har det blåst iskallt idag. 
Tacos & ett glas rosé fick jag när jag kom upp nyduschad. 
Trevlig Helg 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0