Lite tappad motivation

Jag har ju ridit hela vintern med sikte på att tävla MSV B i år. Vintern är ju träningsperiod för att förbättra och befästa rörelser. 
Nu när det börjar närma sig vår och eventuella tävlingar har jag lite tappat sugen. 
Just nu är känns det inte alls som vi är redo att åka & tävla. 
Det är ju inget måste men på något sätt är det ju ändå ett mål att ha med all träning, alla timmar man lägger ner. 
Vi får väl se hur det blir. 
(null)

Stephie kom upp tidigt, strax efter nio för Danne satt i teamsmöte hela dagen. 
Jag släppte ut hästarna och sen tog vi en promenad med Saga. 
(null)

Hon sov fortfarande när vi kom tillbaka så jag hann mocka innan vi gick in & drack kaffe. 
När Saga var mätt & nöjd fick vi en pratstund hon och jag 💕
(null)

(null)

Dom stannade hela dagen och vi tog en promenad till när dom skulle gå hem. 
Wilda den lilla godisråttan hoppade in              på "godishyllan" i skafferiet & kollade runt lite. 
(null)

(null)

(null)
Men hon hittade varken något ätbart eller något att leka med så hon gick & la sig istället. 
(null)
Stackarn, hon ser nästan ut som om hon gråter… Jag får nog leta reda på nåt kattgodis & ge henne så hon blir glad igen. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0