Lugn lördag

Idag var det inte lika kul att komma till ridhuset. Det var flera små sjöar därinne, vattnet hade stått på för länge.  Tyvärr inget ovanligt… 
Ridningen gick trots det ganska bra. 
(null)

Jag mockade sen och putsade sadel, träns och stövlar. 
Efter kaffet var det dags att luncha hästarna och då mockade jag hagarna medan dom åt. 
Bosse gjorde pasta med en sås med fläskfilé och kantareller till middag. 
Det var nog lite sömnmedel i den för jag behövde en powernap (igen) i soffan. 
När Stephie messade att det var promenad på gång var jag vaken och pigg igen. 
Det har varit växlande väder idag med, både sol och regn. 
Vi hade tur & hade mest sol när vi var ute. 
(null)

Som vanligt blev det också ett pilatespass. Sen delade vi på en flaska vin med lite nötter till. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0