Lunchmöte med banken

Tidig ridning i ridhuset idag. 
(null)

Vi hann med en snabb kaffe sen innan vi satte på oss "lite bättre" kläder och åkte in till Jönköping. 
Wilda förstår direkt när vi klär om att vi ska åka iväg & då vill hon försäkra sig om att hon antingen får åka med eller att hon kan hålla kvar Bosse hemma. 
(null)

(null)

Vi skulle på möte med banken på en restaurang i stan. Vi åt gott och fick bra information från folket på Private Banking. 
(null)

Efteråt hade vi ett möte på bankkontoret med vår bankman för vår årliga genomgång av ekonomin. 
Vi passade på att handla både på City Gross och Ica Maxi också när vi ändå var i stan. 
Vi var inte hemma förrän efter fyra. 
Jag longerade Charm på ridbanan och sen pysslade jag med båda hästarna. 
(null)

Charm har så lång svans att han ibland står på den. Nu har jag klippt den lite. 
(null)

Jag smörjde hovarna på båda hästarna med & pälsglansade man & svansar. 
Sigge ville helst stå och mysa. 
(null)

En sån här vanlig tisdagskväll slog vi till med rostbiff och potatissallad till kvällsmat. Vi försöker, trots att vi är lediga jämt, att inte ha lördag hela veckan. Men ibland blir det så 😅
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0