Pensionärstillvaron

När man är pensionär kan man sova hur länge man vill. 
Om man inte har djur som vill ha mat förstås. 
Jag sover tills jag vaknar och idag vaknade jag 06.20 
Strax efter 07 var jag iordning (kammad & mascara på) och frukosten uppäten. 
Jag hoppade upp i sadeln 07.40 & red en timme. Sen hann jag mocka & fixa stallet innan vi (B & jag) gick ner till Stephie för att ta en promenad. 
(null)

(null)
Soligt men kallt idag med. 
Bosse gick med en timme & sen gick Stephie & jag en halvtimme till. 
Det är så härligt att vi kan umgås så mycket. 
Efter kaffet åkte vi till Ica. Förhoppningsvis fick vi med oss det vi behöver i matväg i veckan. 
S&D kom förbi en sväng när hästarna skulle in. 
(null)
Charm försökte charma sin lillmatte men hon hade somnat 😅
Jag har inte gjort för mycket idag heller. Tränade pilates och körde in ensilage innan jag duschade. 
Wilda var sällskapssjuk & höll mig sällskap. 
(null)

(null)

Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0