Provanställning slut

Sigge och jag körde ett dressyrpass på morgonen, lite halvtrötta båda två. 
Det småregnade sen när jag släppte ut dom i hagen. 
Jag gick in & duschade & tvättade håret innan jag började förbereda dagens middag. 
Jag städade hela huset också. 
Stephie och Saga kom upp efter två. Saga var så fin i kläderna jag stickade (ojdå, lite skryt blev det visst!) 
(null)
Wilda vågade sig fram till Saga! Det har hon aldrig gjort innan. 
(null)

(null)

(null)

Tim kom sen och vi åt fläskfilé med hasselbackspotatis och grönpepparsås. 
Pluttan satt nöjd i babysittern på bordet medan vi åt. 
(null)

Vi "firade" att Tim nu är fastanställd. Hans sexmånaders provanställning har övergått i en fast anställning. Stephie kan också fira för dom får en provision om dom tipsar om nya medarbetare som sen är kvar tills provanställningen går över i fast anställning. 
Det blev en rörig förklaring tror jag.. 
Vi åt fruktsallad till efterrätt. 
(null)

Efter maten ammade Stephie och sen somnade Saga så vi la henne i vagnen och gick ut. 
Charm fick gå med på promenaden. 
(null)

(null)
Vi hade tur & fick bara lite regn på oss. 
Nu när jag sitter i soffan viner vinden runt knuten och det har till och med snöat lite. 
Usch! Vi vill INTE ha mer snö nu! 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0