Sagolikt snack

Jag börjar med en bild som hör till rubriken. 
(null)
Återkommer till Saga längre ner
Jag vaknade tidigt & gick upp vid 06. 
Jag tog fram bommar i ridhuset så idag skippade vi dressyren. 
Kvart i tio hoppade jag på cykeln & trampade ner till Stephie. Sen gick vi till Backamo blomsterhandel & köpte en blomma till. 
Sen köpte jag med fika & så gick vi till Anette. 
Stephie & Saga gick inte med in utan vi pratade lite utanför innan Anette & jag gick in & fikade. 
Vi hade mycket att prata om, det är ett tag sen vi sågs 
Jag cyklade hem strax efter 12 och lunchade hästarna. 
(null)

Cykeln byttes sen mot bilen & vi åkte in till stan. 
Bosse behövde handla på Biltema och jag hade slut på B-vitamin ( till hästarna) 
Vi åt också lunch på Ikea. Man äter för halva priset på onsdagarna nu, så för 88:- blev vi mätta båda två. 
Vårt sista stopp var hos revisorn, alltid skönt att lämna ifrån sig ett års bokföring. 
Amanda jobbar ju också på Brahe Revision så vi pratade med henne med. Hon hade köpt en present till Saga som vi fick med oss. Så gulligt av henne! 
Bosse åkte upp & flög sen när han hade släppt av mig hemma. 
Jag gick ner till Stephie. Saga var vaken & vi fick en mysig pratstund tillsammans. 
Hon är så söt! 😍 ♥️😍
(null)

(null)
Vår goding ♥️
Vi gick upp till oss strax efter halv sex för Ester & Magnus skulle komma. Bosse bytte däck på deras bil. 
Vi stod & pratade ute en stund & sen gick S&D hem med Saga & vi andra fyra gick in & fikade. 
En härlig dag med mycket umgänge, bebismys och sol & värme! 
God Natt 
Kram ♥️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0