Skärtorsdag

Det enda skära med denna skärtorsdagen är våran duk på köksbordet. 
Den svarta duken såg ju inte så kul ut nu till påsk & jag har ingen gul så det blev en skär (rosa) 
Ingen ridning idag utan hästarna fick gå ut & äta sitt frukosthö i hagen. 
Jag åt en långfrukost & gjorde mig iordning sen & gick sen ut på förmiddsgspromenad med Stephie och Saga. 
Efter kaffet tränade jag pilates och städade nerevåningen. 
Sen värmde vi trattkantarellsoppa & ett par frallor till lunch. 
Bosse åkte på möte på flygplatsen och jag gick med S&S på dagens andra promenad. 
Den blev blöt, usch vad det regnade. 
(null)
Mössan långt nerdragen och axlarna uppe vid öronen för att hindra regnet från att rinna in vid halsen. 
Hästarna var nöjda när dom fick gå in sen och jag tog på mig torra kläder och blev varm när jag körde ett styrkepass. 
Övervåningen blev städad också och efter en dusch var det väldigt skönt att slå sig ner i soffan. 
Bosse köpte med grillad kyckling som vi har ätit ikväll. 
Önskar alla en skön ledighet. 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0