Slapp söndag

Idag blir det nog bara ett par rader skrivet här. Jag har nämligen inte gjort någonting idag, tror jag. 
Hästarna fick vara lediga idag, båda två & alltså blev jag också "ledig"
Jag spenderar ju väldigt mycket tid i stallet så att en dag i veckan "bara" fodra fyra gånger, mocka & släppa in & ut är skönt. 
Det har varit mulet, blåsigt och ganska kallt ute idag. Jag har vilat knät helt genom att inte gå ut & gå alls. 
Jag körde styrketräning istället. 
Sen bakade jag blåbärsmuffins. 
(null)
Jag hade Inga muffinsformar (lite stadigare) hemma & bullformarna håller inte formen riktigt. Men dom blev goda ändå. 
Sen har jag bara lagat en jacka, stickat och planterat några tomater. 
Sov gott 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0