Snö och våfflor

Idag fick vi ett bakslag vädermässigt. Det snöade när jag gick ut till stallet. 
Inte kul
(null)
Det är inte precis vad man önskar nu i slutet av mars. 
Ridningen gick bra, även bytena. 
(null)

När jag kom in hade Bosse gjort våfflor. Kjell var här med för dom skulle fixa något med hans bil. 
Vi åt riktigt frasiga och goda våfflor. 
(null)

Sen tog vi dagens första promenad S,S & jag.    Medan snön föll och vi blev blöta. 
Det mesta av snön smälte på den våta marken, men uppe vid Målskog la den sig i vägkanterna. 
(null)

Jag gjorde kycklingwok som vi åt & lite senare gick jag ner till Stephie igen för dagens andra promenad. 
Sen satt jag med bokföringen tills jag blev hungrig & gick & satte in en pinsa i ugnen. 
Mums den var god! Trots att vi inte hade så mycket "pålägg" 
(null)

God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0