Träning & bokföring

Stephie kom upp till ridhuset med Saga i vagnen på morgonen. 
Jag fick mig en välbehövlig träning. 
Jag är i en svacka med ridningen just nu, det känns inte som om jag kan rida & då blir det inte roligt. Men med träningshjälp blir det bättre. 
(null)

(null)

När stallet var klart & kaffet uppdrucket bestämde vi oss för att åka & handla påskmat bland annat. 
Vi åkte till Willys först & Ica sen. Man hinner sånt när man är pensionär, läsa reklamen & jaga extrapriser. 
Stephie & jag tog eftermiddagspromenaden tillsammans. Vädret var inget vidare idag heller, småkyligt & regnet hängde i luften bitvis. 
(null)

Jag gick med in till dom när vi kom hem, med förhoppning om att kanske få mysa & "prata" lite med Saga.  Men hon hade inga såna planer utan sov vidare, så till slut fick jag gå hem för att ta in hästarna. 
Jag longerade Charm på banan en stund också. 
(null)

Sen gjorde jag klart bokföringen och mailade vår revisor. 
Wilda har ju lagt beslag på stolen som står vid datorn, hon var inte nöjd med att jag snodde den. 
(null)
-Försvinn från MIN stol matte! Jag blir sur på dig! 
(null)

Direkt när jag lättade lite på rumpan trängde hon sig ner & tog tillbaka sin stol. 
Nattinatti 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0