Trött och seg

Jag vaknade trött, har varit seg hela dagen och är trött nu igen. 
Det har inte varit någon fart på tanten 👵🏻 idag. 
Men jag red på morgonen som vanligt. 
(null)

Jag hann mocka en box sen innan Stephie kom upp och det var dags för dagens första promenad. 
Vi har haft + 11 grader idag, lite blandat sol & moln, regn & blåst. 
(null)

Ica i Bankeryd hade en massa provsmakningar idag. Vi gick därifrån mätta, haha. 
Vi började med rårakor som stektes utanför affären. När vi kom in bjöds vi på potatisgratäng, sen kom vi till "snittar" med färskost och salami. 
Nästa dam hade tre sorters ostar. Våfflorna med grädde & sylt var väldigt goda och pinsa med ost, lufttorkad skinka & basilika var mums. 
Sen kom vi till efterrätt igen, ostkaka och här hittade vi också kaffe. 
Mera bröd och ost fick vi sen och avslutade det hela med chips. 
Det var både trevligt och gott. Jag föreslog att det kunde vara ett stående inslag varje fredag! 
När matvarorna var inpackade i kylskåp, frys och skafferi kom Stephie upp igen & både Bosse och jag gick med på dagens andra promenad. 
Sen äntligen (med tanke på rubriken) sjönk jag ner i soffan. Jag tror att det blev en liten powernap också. 
Jag ryckte upp mig ännu en gång och körde ett pilatespass innan jag åter satte mig i soffan. 
Trevlig Helg 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0