Uteritt & utesitt

Idag red jag ut i skogen i kallt men soligt väder. 
(null)

(null)
På hemvägen mötte vi Stephie & Danne som var ute & gick. 
När stallet var klart & kaffet urdrucket gick jag ut igen & körde in ensilage och sopade bort grus på uteplatsen. 
Sen satte jag mig en stund och njöt i solen. 
(null)

(null)
Med fötterna på huggkubben. 
Sen hörde Stephie av sig så jag gick ner till henne och vi tog en promenad på en och en halv timme. 
Bosse åkte på styrelsemöte uppe på flygklubben 
När hästarna hade gått in var jag hungrig så jag gjorde stuvade makaroner. Sen gick jag ner till S&D igen & mormor fick bada lilla Saga. 
(null)
Mysigt! 
Wilda var törstig när jag kom hem, hon har ju sin vattenskål men dricker gärna ur kranen 
(null)

(null)

God Natt 
Kram ♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0