En semesterdag till

Torsdag,
En ledig dag till, yippee. Inte så bra väder här idag men varmt ändå. Körde Tim till golfbanan på förmiddan & bakade bullar sen. Åkte till Habo en sväng & köpte staketstolpar för att kunna göra en hage till & laga den gamla lite. Köpte god lax av Stephie i deli'n på Konsum & åt den till lunch. Red ut en sväng på en pigg Enchie, klättrade bl.a.
Efter det var det dags att träna med Tim (hans "egenträning" från HV71) Idag var det snabbhet & smidighet som skulle tränas, tror jag :) Men Tim skrattar mest när vi springer 10, 20 & 30m det fortaste vi kan. Jag måste se väldigt komisk ut när jag springer. Men det bjuder jag på. 3x10 Grodhopp, skridskohopp & hopp på ett ben efter det känns i låren kan jag lova.
Det var skönt att hoppa i poolen sen (under tak) Simmade en del & körde en lång vatten volleyboll match.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0