Händelselös dag ? !

Dagen började tråkigt, Tim & jag kunde inte komma på nåt roligt att göra. Mindre roliga saker finns det ju alltid som behöver göras men vi kände inte för att städa osv.
Regnet höll inte på så länge så vid 11 tiden gick vi ut & plockade smultron. Vi fick ihop nästan 5 dl, inte så dåligt:)
Hemma igen fikade vi med smultron & glass & spelade lite yatzy.
Sen va det dags för kubb - som jag vann igen (2 ggr) !
Efter maten körde jag Tim till golfbanan & red sen dressyr i ridhuset. Det va lika svettigt som vanligt & Enchante fick duscha efter. Jag hoppade i poolen & simmade 30 min - skönt.
Käkade pizza på kvällen & som vanligt somnade jag i soffan en stund. Men Tim va pigg & ville ut & cykla så vi tog en sväng, runt Ebbarp bl.a, på en timme. Sen tog bosse 6 Tim ett kvällsdopp.
En ganska händelserik händelselös dag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0