Jobb igen

Tisdag innebar jobb igen. Packning av symaskinsnålar med manual & div.tillbehör. Hela familjen + Henke jobbade ca 5 timmar.
Jag red pållen på morgonen som tur var, för efter jobbet körde jag Tim till träningen på Öxnegården. Istället för att bara vänta på honom i 1.5 timme sprang jag Milen däruppe. Den är inte lite backig .... Det går uppför & nerför ( mest upp :( )hela tiden. Jag var aningen svettig efter!
In i duschen direkt när vi kom hem & sen åt vi med Bosses fallskärmspilotsvänner (låååångt ord va')
Varm & härlig kväll.

Idag onsdag sov jag till 9, det händer inte ofta. Minns inte när jag sov så länge senast faktiskt.
Körde Tim till golfbanan & åkte till jobbet igen. Fick undan en hel del - skönt.
Eftermiddan' ägnades åt rensning i uthuset + dammsugning inne. Va & handlade på Ica sen med Stephie.
S red ut Ernst på kvällen tillsammans med T & Rubin ! :) Han har inte ridit på jättelänge men är jätteduktig & både travar & galopperar barbacka. Jag gick med - skönt med en promenad.

Go'Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0