Motion & Shopping

Igår, söndag, red jag på morgonen. Anette & Berry kom så vi red ut en sväng tillsammans. Det var lite kyligare idag + lite blåsigt. Efter det började vi plocka bland grejerna i "uthuset".Dammade av &  bar in en del möbler så att Bosse kan måla tak & lägga golv därute. Det är mycket grejer som har blivit kvar därute efter renoveringen.

På kvällen va det dags för träning igen. Tim & jag cyklade till Axamo (drygt en mil) Mycket uppförsbackar på ditvägen :( Sen sprang vi 5 km & cyklade hem igen. Jag försökte tänka ut en ursäkt på vägen dit varför jag bara skulle spring 2.5 km men kom fram till att jag visst skulle orka 5 km & det gjorde jag :)

Måndagen har ägnats åt shopping. Stephie, Henrik, Tim & jag åkte till Ullared. Det fanns inte så mycket snygga kläder som jag hade hoppats på men vi fick ihop till vad genomsnittsfamiljen handlar för per år enligt deras statistik & drygt det.
2 800:- fick jag betala & 2 700:- är tydligen genomsnittet :)
Var (som vanligt) trött när vi kom hem & intog soffan en stund.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0