Semester & jobb

Gårdagen va väldigt varm (igen) Tillbringade mesta delen av dagen vid poolen.
På förmiddan kom Anette förbi med barn & barnbarn. C (2 år)ville rida på Rubin, & Rubin ställer alltid upp :) Han gillar när barnen vill rida på honom. Sen blir han ännu gladare när han får följa med till baren & få en Cola :) Fanta går oxå bra!
Sen ville C bada. Så jag hoppade i för att försöka hindra honom från alltför många kallsupar.. Det känns att det är längesen mina barn var små.  Det är inte lätt att hålla en naken, hal liten barnkropp som älskar vatten! Men mysigt va det.
Sen kom Kalle (snickarn') förbi för att se hur allt blev till slut. Han har inte sett köket & badrummet i uthuset sen det blev klart. Fram med fikat igen.
Framåt kvällen kom Peter & Lisa & körde en poolvolleybollmatch med Tim & Felix. Jag fick va bollKalle.
Efter att ha lagat & ätit kycklingtacos (fajitas) åkte vi upp till stadsparken med Claes & Felix & körde en minigolf.
Jag förlorade inte !! Satte t.om. 2 spikar :) Fast det va ren tur, ingen skicklighet där inte.

I morse gick klockradion igång 06.00. Dags att jobba. Vi hade 700 symaskinsnålar att packa & skicka till USA.
Det gick rätt smidigt faktiskt. Va klara vid 14.30 tiden. Åkte hem i ösregn & åska. Välbehövligt, men det blev inte så mycket svalare efter ändå.
Red vid 18-tiden. Va i ridhuset ca 40 minuter & kom ut därifrån jättesvettiga båda två. Skrittade ut 20 min efter.
Enchie blev duschad med slangen & njuter av att rulla sig i värsta dammet i hagen efter. Så nu är han väldigt ren & fin - eller inte :(

Stephie jobade 13-22.15 & Tim & Felix spelade golf, badade & spelade mer minigolf på kvällen.



God Natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0