Dela mig i 4

Onsdagen blev ingen hit. Kändes som jag tappade greppet på jobbet. Brukar känna att jag har organiserat kaos på mitt kontor men nu kändes det inte under kontroll längre. :(
Försökte skicka gods till USA samtidigt som jag hade möte med Åsa på posten, hämtade Tim på skolan och plockade fram jobb åt Channy. Fungerade inte så bra kan jag säga. Kaos både på skrivbordet & i huvet...
Det slutade ok ändå, Bosse hämtade & skjutsade hem Tim & jag stannade kvar på jobet till 17.30
Hem & lagade mat till Tim som skulle hinna äta innan han åkte till träningen 18.15. Bacon & stekt potatis hann vi göra :)
Åt sen lite yoghurt på stående fot (bra för magen med all stress & ingen tid att äta... :(  ) Gick ut i stallet vid halv 7 & red en stund i ridhuset. Va så trött att jag höll på att tippa av pållen ibland.
Stekte kyckling sen & kollade lite på Bönderna på TV.
Hoppas på mindre kaos imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0