En dag utan mage

Måndagen gick fort som vanligt. Mycket på jobbet men jag kände ändå att jag hann jobba undan en hel del. Mycket tack vare att Stephie jobbade här på kontoret med mig i fredags :)
Jobbade till halv 4 & åkte sen & levererade på 2 ställen. Köpte havre & Krafft + en säck morötter till hästarna på Lantmännen innan jag åkte hem.
Tog in & matade glada hästar med massor med morötter :) Inget regn idag tack & lov = inga blöta äckliga täcken.
S & H kom hem ungefär samtidigt så vi fixade lite mat tillsammans. Stuvade makaroner (mums) & falukorv fick det bli idag.
Efter maten åkte S till JFK & red Percy, Bosse körde Tim till träningen & jag gick ut till pållarna i stallet.
Jag red i ridhuset, Chanti kändes pigg & fin i början men blev lite seg & stretig mot slutet.. Det brukar vara tvärt om!
Ryktade honom efter & nattfodrade innan jag gick in & duschade & kollade lite på TV (Bigest loser)
Hann med lite disk & fixa te tills B & T kom hem.
Det blev lite SO-förhör med Tim inför provet imorrn oxå.
Körde lite styrketräning med skivstången sent på kvällen :) 
Den stora sensationen för dagen är att jag inte har känt av att jag har en mage idag! :)
= jag har inte haft ens lite ont i magen en enda gång på hela dan ! Tror knappt att det har hänt nån gång innan.
Hoppas på fler såna dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0