Hektiska dagar

Den här veckan är fulltecknad känns det som.
Måndan' flöt på ganska bra på jobbet - hann med en hel del även om jag fortfarande ligger efter..
Åkte hem vid halv 4 & gick ut & red direkt, hann inte äta nåt tyvärr (inte så bra för min mage...)
Vi klättrade bara Chanti & jag så det gick ganska snabbt. Var inne vid 17 tiden igen & fixade mat. Köttfärslimpa,sås & potatis blev det.
Hjälpte Tim lite med skolarbetet oxå innan jag åkte till JFK på dressyrmöte vid 18.45.
Vi va bara 3 på mötet + att det fattas en massa funktionärer till söndagens Lokala tävling.. Men det löser sig nog, vi fick tag på ett par personer under kvällen.
Körde hem strax efter 21, ute va det iskallt, usch!
Nattfodrade hästisarna och gick in & tog hand om maten & diskade + duschade och styrketränade lite innan sängen hägrade :)
Tisdagen har varit lika fullbokad.
S & H jobbade på V-Tryck idag med. Frakter strulade, som vanligt..
Förhörde Tim på svenska till ett prov imorrn + tittade på hans bokrecension. Bosse fick ta hand om matlagningen idag. Vid 18 åkte B&T till Smedjehov för att hjälpa till på A-lagsmatchen & jag gick ut & red. Dressyr i ridhuset blev det idag. Chante kändes riktigt fin i traven :)
Kvällen ägnade jag sen åt lite TV, hängning av tvätt och dammsugning (+lite mer förhör.)
Nu, 23.30 är jag Trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0