Hockey & ridning..

..det är vad vår familj sysslar med för det mesta.
Alla gick upp vid 8. B&T för att åka till Gislaved där Tim skulle spela match & S & jag för att åka ut till Kiddet.
Stephie skulle rida Surtsey. Härligt väder idag med men kallt! Surtsey såg jättefin ut, jag har aldrig sett honom röra sig förut- Ser "lätt ut". Inte så långt kommen för sina 6 år men han är inte riden så mycket.
Jag red Chanti i ridhuset. Han kändes helt ok.
Tims lag Dalen vann matchen :) Alltid kul med vinst.
Stephie & jag åkte & handlade lite fläskytterfilé (sommarspecialen 2010) & gjorde en god "gryta" på det med hasselbackspotatis till, mums.
Tog en promenad efter med S&T - skönt.
Hängde lite tvätt & strök en del innan det var dags för te & "Ensam mamma söker"
En lugn & skön dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0