Söndag

Söndan bjöd på härligt väder igen.
Skulle galoppat med A men Berry hade en lös sko. Jag & Chanti red iväg själva. Han va pigg men snäll & modig & vågade gå förbi både kor & läskig lagård m.m Berry brukar vara bra att gömma sig bakom!
Många får en kick av snabba bilar & motorcyklar med en massa hästkrafter - jag får en kick av min enda hästkraft ! Red med ett leende som blev bredare när jag kände pållens enorma kraft under en i en snabb galopp. Härligt!
Stephie & jag fixade kalops & hallonpaj till efterrätt. Mums.
Hann oxå ta in 10 ensilagebalar, plocka ner studsmattan, kratta löv m.m
Tim hade träning på kvällen, jag strök en timme & sitter nu i soffan & tar det lugnt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0