Vit morgon

Lördag.
Sov till 8.30, skööönt. Men när jag tittade ut va det vitt på backen :( Usch. Inte redan... Lite snö över jul räcker för mig. En månad kanske sen får det gärna bli vår.
Men nu är det väl bara att försöka stå ut med kommande kyla. Jag ska inte klaga så mycket för det har varit jättefina soliga höstdagar nu ett tag.
Vi tog det lite lugnt på förmiddan', åt lång frukost osv. Inte ofta det händer nu för tiden.Jag red ut en sväng med Chante mitt på dan. Skrittade runt Flaskebo. Vi hade lite läskigt sällskap :) Se bild! Det fanns många spöken ute tyckte Mr Häst, han var på tårna hela vägen men skötte sig ändå bra.
Lite fika blev det sen innan vi gick ut & rensade lite stuprännor, tömde krukor & blomlådor m.m
Gjorde fläskfilé med ugnsrostade grönsaker till middag. Recept från Linas Matkasse med lite nya smaker bl.a Sweetpotatoe.Ibland är det så gott med nåt nytt.
Sen åkte vi till A6 en snabbsväng.Köpte inget speciellt, lite sminkborttagning & batteri till bilnyckeln bara.
Kvällen spenderades i köket (gjorde kyckling i pitabröd) & i soffan. Eller sängen rättare sagt. B & T kollade på HV uppe på Tv.n så jag satte mig nere. Det får inte bli för mycket hockey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0