Mattor

Börjar tröttna lite på "mattorna" vi har i huset. Snickarna la in dom när dom började renoveringen...
Kanske är dom fina till påsk nu med sina gula kanter ?!  :D
Men näe, jag gillar dom inte. Jag ryser dessutom när jag går på dom. Fula & äckliga.
Jag hade trott att det skulle vara färdigt i huset till påsk, istället står det lite halvfärdigt både inne & ute i stallet.
Men men, långdragna renoveringar är vi ju vana vid.
Badrummet börjar bli klart iaf. Inga "möbler" inne än men kaklet är på plats :)

Igår (måndag) blev det inte så mycket gjort efter jobbet. Blev sen hem, matade hästarna & gick in & lagade mat till Tim (& tisdags lunch till oss) Det blev gourmetmaten makaroner & falukorv :( Inte gott, men det går snabbt :)

Red sen i ridhuset & Chanti kändes ok :)
Pratade med Malin på kvällen. Hon tar hand om pållarna när vi åker & hälsar på stephie <3 torsd - lördag!
Längtar!

Har haft mycket på jobbet idag (tisdag), ska strax åka hemåt & laga mat, rida & handla.
Var ute på lunchen & köpte havre, mineraler & en ny stång t kandaret. Köpte en ganska rak syntetstång. Ska hem & prova om Chante möjligen gillar den bättre :) Håll tummarna!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0